Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2015

Οι συκοφαντίες εναντίον του Δημήτρη Σκουρτέλη

Επί δεκαετίες εργαζόμουν στους Ιερούς ναούς (1984-) και δεν συμμετείχα σε εκθέσεις. Από το 2006, άρχισα να παρουσιάζω την δουλειά μου σε διάφορους χώρους και να συνεργάζομαι με πολιτιστικούς ομίλους.

Μετά από λίγο παρουσίασα στο διαδίκτυο την μελέτη μου για την αρχαία Ελλάδα. Αμέσως οι “Έλληνες” εκτόξευσαν δημόσια εναντίον κάθε είδους κατηγορία και συκοφαντία.

Στο μεταξύ, άρχισαν οι συκοφαντίες εναντίον μου και στον χώρο της Τέχνης. Μέχρι τώρα, διαμαρτυρόμουν χωρίς να κατονομάζω τους συκοφάντες μου. Αυτό όμως τους οδήγησε σε ακόμη μεγαλύτερη αποθράσυνση.

Έτσι, πήρα πλέον την απόφαση να κατονομάζω όσους με κατηγορούν δημόσια, και να αφήνω εσάς να κρίνετε πλέον, γιατί η ανοχή έχει όρια!

Αρχίζω:
Η κυρία Ελένη Κρυστάλλη με κατηγόρησε, ενώπιον μιας παρέας αναγνωρισμένων ζωγράφων, πως “δεν ξέρω από αγιογραφία”. Περίμενα κάποιος από τους κυρίους να αντιδράσει, και όταν αυτό δεν έγινε, έφυγα. Τότε όλοι με κατηγόρησαν πως τους... πρόσβαλλα φεύγοντας!

Το 2011 μου ανατέθηκε να οργανώσω μια έκθεση ζωγραφικής. Ευχαριστώ τους φίλους ζωγράφους που συμμετείχαν. Ο Επίτιμος πρόεδρος του Ομίλου για την Ουνέσκο Τέχνης λόγου και Επιστημών (δεν είμαι σίγουρος για τον πλήρη τίτλο) ο κύριος Πάνος Παπαζαχαριάδης, με κατηγόρησε πως επειδή δεν έβρισκα Έλληνες ζωγράφους για να συμμετέχουν, έφερα ζωγράφους από μια άλλη, φτωχή χώρα. Σημειωτέον πως στην έκθεση συμμετείχε μόνο μια ξένη καλλιτέχνιδα, και αυτή ήταν μέλος του εν λόγω ομίλου! Σε αυτόν τον όμιλο έγιναν πολλά άλλα παρατράγουδα εις βάρος μου, πράγμα που δεν εμπόδισε πολύ κοντινά μου άτομα, όπως την κυρία Πετρούλα Σινη, να συνεργαστούν μαζί του, εν πλήρη επιγνώσει, κάνοντας τους παρευρισκομένους να με ειρωνεύονται -και με το δίκιο τους.

Σε έναν άλλον πολιτιστικό όμιλο, την Τεχνόσφαιρα, όπου είχα εκλεγεί δεύτερος, έπαιρνα εντολές για δράση από το ΔΣ και την πρόεδρο κυρία Ταμπούρη, τις οποίες μετά ακύρωνε, αφήνοντάς με εκτεθειμένο,μια που ήδη είχα κινηθεί σύμφωνα με τις εντολές που είχα λάβει. Επειδή αυτό συνέβη πολλές φορές, παραιτήθηκα.

Σε μια έκθεση της ΠΕΛΤ φωτογραφήθηκα με ένα παιδί που συνοδευόταν από την μητέρα του. Την φωτογραφία, φυσικά, δεν την πήρα εγώ, ούτε και την δημοσίευσα εγώ, παρά αυτός που την πήρε. Και όμως ο τότε πρόεδρος της ΠΕΛΤ Γιώργος Λένης ζήτησε από μένα, αντί του ιδιοκτήτη της, να την ...κατεβάσω διότι, λέει πρόκειται περί ανηλίκου! Φυσικά πρόφαση ήταν όλα αυτά... Θα έπρεπε να χαιρόμαστε αν έρχονται παιδιά σε εκθέσεις, και να το διατυμπανίζουμε.

Πρόσφατα, ένας αγιογράφος που απεικονίζει και... θεούς του Ολύμπου, ο Κωνσταντίνος Γεωργόπουλος, μου έγραψε πως δεν είμαι αγιογράφος, και δεν έχω να παρουσιάσω έργο. Έκανα το λάθος να σβήσω τα σχόλιά του, πιο πολύ για να προστατέψω τον ίδιο...

Το τελευταίο σύμπτωμα, είναι ότι η κυρία Νότα Χρυσίνα, παλιά μου συνεργάτης, ιδιοκτήτρια πολιτιστικού μπλογκ, και επίδοξη ραδιοφωνική παραγωγός, με συμβούλεψε να κρεμάω κιλότες στα έργα μου, γιατί διαφωνούσε με μια έκθεση που έκανα. Επίσης με κατηγόρησε με υπαινιγμούς για ομοφυλόφιλο, ενώ η ίδια σχετίζεται με άτομα αυτού του προσανατολισμού. Για να ξέρουν δηλαδή, αυτοί οι κύριοι που εγώ σέβομαι, πόσο εκτίμηση τους έχει.

Αυτά είναι όσα θυμάμαι μέχρι τώρα. Μάλλον θα επανέλθω...

Δηλώνω απερίφραστα, πως δεν πρόκειται να αφήσω άλλη συκοφαντία να περάσει έτσι. Δεν θα οδηγήσω το θέμα στην Δικαιοσύνη. Αλλά στο εξής, θα κοινοποιώ τα πάντα, επώνυμα, και θα αφήνω αυτήν την πρωτοβουλία στους κατηγόρους μου.

Δεν νομίζω να είμαι και ο χειρότερος από τους συναδέλφους μου, ούτε και ο πιο αναξιόπιστος ερευνητής που υπάρχει. Όσοι κάνουν πως πονάνε δήθεν για τον πολιτισμό, ας περιλάβουν λοιπόν αυτούς πρώτα, και μετά ας έρθει και η σειρά μου.

Δυστυχώς όμως, με τα σκουπίδια του χώρου συμπλέουν όλοι αυτοί, φαίνεται...

Δημήτρης Σκουρτέλης

24 -9-2015

Συμπλήρωμα:
27-09-2015


Η Νότα Χρυσίνα είναι τόσο αφελής, που με αυτήν την αναδημοσίευση, ουσιαστικά παραδέχεται δημόσια πως είναι αυτή που στέλνει τα συκοφαντικά μηνύματα εναντίον μου, μια που εγώ δεν μιλάω επώνυμα στην δήλωσή μου.
Το όνομα του συκοφάντη μου το δίνει αυτή. Είναι το δικό της...





Η κυρία Χρυσίνα
υπαινίσσεται πως έχω ομοφυλοφυλικές σχέσεις
και μάλιστα με καταγγέλει, λέει...




Σας καλώ λοιπόν να ενστερνιστούμε το εικαστικό κριτήριο της κυρίας Νότας Χρυσίνα, παρατηρώντας προσεκτικά μερικούς από τους πίνακες που της αρέσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου